joi, 3 septembrie 2015

In curs de aparitie...

                  Ramai cu mine, Jennifer L. Armentrout. Cel de-al treilea volum al seriei ,,Te astept'' se afla in curs de aparitie la Editura Epica.
                    Chemarea monstrului, Patrick Ness in curs de aparitie la Editura Trei. 
                      Razvratirea, Anna Carey in curs de aparitie la Editura Leda. Cu alte cuvinte Eve #3...
                        Second life, S.J. Watson. Nu am nici cea mai mica idee daca aceasta va fi coperta dar asta am gasit eu pe internet si aceasta mi-a placut cel mai mult. 
                       Tot la Editura Trei se afla in curs de aparitie si volumul Grey pe care multi dintre noi deja l-au citit in limba engleza. Unele zvonuri spun ca aceasta cartea isi va face aparitia undeva prin luna octombrie. 


                           Am lasat aceasta carte la urma desi nu stiu care ar fi motivul. Despre cartea Fluturi, volumul 3 al seriei Irinei Binder, se anuntase ca va fi publicata in luna august dar nu stiu daca acest lucru s-a mai intamplat. Tind sa cred ca aparitia acesteia a fost putin intarziata. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

My story as a BOOK ADDICT! Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang