vineri, 16 octombrie 2015

Lisa Kleypas - Undeva te voi gasi

 Autor: Lisa Kleypas
 Titlu: Undeva te voi gasi
 Titlu in engleza: Somewhere I'll find you
 Data aparitiei: iunie 2013
 Numar pagini: 381

 Seria: Capital Theatre 

 Descriere:
        Aceasta carte, publicata la Editura Miron, prezinta o povestire clasica despre secrete senzuale si pasiune neasteptata a extraordinar de bine vandutei autoare Lisa Kleypas, conform New York Times. Toata Londra e la picioarele Juliei Wentworth si ea poate avea tot ce-si doreste. Dar fermecatoarea doamna detine un secret socant, un sot misterios pe care nu-l cunoaste, nu indrazneste sa-l mentioneze...Si nu-l poate iubi. De ani intregi Damon Savage cauta straina cu care parintii lui l-au insurat fara consimtamantul lui, in speranta de a se elibera legal de lanturile invizibile ale casatoriei. Si e uimit sa descopere ca mireasa lui nu e nimeni altcineva decat splendida doamna pentru care facuse o pasiune nebuna. Dar, cu toate a e sotia lui prin lege, Julia nu vrea cu adevarat sa fie a lui Damon, pana cand el nu-i va invinge temerile, ca si mandria, pasiunea si inima independenta.

    Desi initial am inceput sa citesc Trenul orfanilor de Christina Baker Kline, asa cum am anuntat si pe blog, m-am razgandit pe parcurs, am stopat lecturarea acelei carti( care, apropo, este foarte frumoasa si intentionez sa o termin, iar in viitorul apropiat, sper eu sa vin si cu recenzia ei) si am inceput-o pe aceasta. Nu doar ca am inceput-o dar am si terminat-o in aceeasi zi.
     Este o carte frumoasa, la fel ca si celelalte din genul acesta, la fel ca si celelalte ale autoarei. Daca descrierea cartii va atrage ar trebui sa incercati. Stiu ca genul acesta de carti, carti de dragoste istorice a caror actiune se intampla cu mult, mult timp in urma, nu este pe placul tuturor, multi cititori preferand literatura contemporana, dar daca va numarati printre cei ce savureaza aceste gen de carti chiar ar trebui sa o cititi.
     Atat am de spus pe moment. Fug sa termin si volumul 2. :)  Lectura placuta tuturor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

My story as a BOOK ADDICT! Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang