vineri, 17 aprilie 2015

Diana Sorescu - Diana cu Vanilie. The Book

     Daca  aceasta va fi prima mea postare legat de o carte pe care am lecturat-o am decis sa  aleg ceva light si funny.
     Initial , nici eu  nu am stiut foarte multe despre aceasta carte ce poarta acelasi nume cu cel al blogului jurnalistei cu sfarsit tragic, urmand ca abia apoi sa aflu ca este  defapt o ,,asociere'' a mai multor postari, pe care jurnalista le oferea cititorilor prin intermediul blogului, gest realizat de catre apropiati, cartea fiind un ultim dar consacrat acesteia .
      Dupa ce mi-am petrecut o ora si jumatate lecturand aceasta carte si recitind unele capitole preferate ( de exemplu: ,,Moldovencele. ,,Talentoasele'' neamului'' , etc ) pot spune ca nu regret nici o clipa ca am petrecut acel timp rasfoind-o deoarece mi-a adus de foarte multe ori zambetul pe buze. Pe parcursul cartii, Diana Sorescu abordeaza intr-o maniera amuzanta si atragatoare diverse subiecte banale si trecute cu vederea de carte ceilalti, dar care prin maniera prezentata de aceasta, aduc fericirea pe chipul fiecarei femei. 
     Spre surprinderea mea , la sfarsitul cartii am  descoperit si cateva mici poezii ale acesteia.


        Aveti aici un fragment atragator din carte,  care mie mi-a placut in mod deosebit si care,  sper eu,  sa va deschida apetitul in ceea ce priveste lecturarea acesteia: 
       ,,Bai , eu sunt invidioasa pe barbati. Mi-e ciuda cand ii vad ca se trezesc dimineata si-n 5 minute sunt gata de plecare pentru ca ei nu trebuie sa se spoiasca cu fond de ten Lumiere Active Rejuvenesse Hybrid SPF 16 Matifiant Hidratant Colorant Exasperat Iritant Deloc-important, sa-si faca genele (apropo, voi ati observat ce gene lungi si intoarse au astia ??? Mizeriile!!!), sa isi pudreze nasul, sa isi puna protej-slip cu aroma de ocean in spume si levantica proaspat culeasca din Etiopia si nici sa-si reparecearcanele cat galeata cu un spaclu de concelear.

         Ii invidiez ca umbla cu par pe piept si pe spinare si lumea zice ca-s macho , iar noi daca uitam sa ne epilam pe maini striga toti in cor ,,Uite-o pe sor-sa lu' King Kong!''. Ma oftic de numa' cand vad ce parcari imposibile fac din 3 miscari, iar noua ne tremura gladiolele cand dam cu spatele 5 metri. Ma enerveaza la culme ca ei arata bine intr-un tricou labartat si o pereche de jeansi, iar noi trebuie sa ne cotopenim pe tocuri cat macaraua care ne rup de incomode ce sunt!

           Dar cel mai mult ii invidiez pentru relatiile lor de prieteni. Barbatul, cand isi alege tovarasii, parca face legamant scaru cu ei:,,la bine si la rau, eu raman fratili tau''. Ei nu lasa femeile sa le intervna in viata, chiar daca le sunt sotii, isi vad in continuare de serile lor ca baietii - la poker, remi, bere, fotbal sau seminte (dupa educatie si renumeratie) continua sa se vada, sa se sune si sa aiba glumele lor cu circuit inchis de genul ,,Cine e sefuuuuuu'??? Facem deranj in seara asta, nepoate! Suntem artisti, ce (organul genital masculin) mea!'' (proaste, adevarat, dar cu incarcatura sentimentala!).

            Pe cand femeia...eh, femeia isi uita cea mai buna prietena in 10 minute : ,,..aaa, nu iesim azi, ii calc sosetele lu' iubi si ii fac mancarica de mazarica dupa reteta lu' ala de la MasterChef''.Femeia isi schimba cea mai buna prietena cu o alta , cu mai multe intrari in lumea buna. Femeia e in stare sa se cupleze cu iubitul aleia de-i zicea BFF. Femeia e o specie mai speci..ala. ''
                                                                                                       
                                                                       Diana Sorescu - Diana cu vanilie


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

My story as a BOOK ADDICT! Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang