marți, 28 aprilie 2015

Jennifer L. Armentrout - Onix (Lux, vol. 2)

Descriere :

O miza uriasa, o chimie perfecta

E foarte greu sa fii conectata cu Daemon Black...

Prin magia sa extraterestra, Daemon este hotarat sa-mi demonstreze ca ceea ce simte pentru mine e mai mult decat urmarea bizarei conexiuni dintre noi. Asa ca incerc sa-l tin la distanta , desi e mai aprins ca niciodata in aceste zile reci de iarna. Dar noi avem probleme mari.

Ceva mai rau decat arumii se afla in oras...

MA-ul este aici. Daca descoprea ce poate face Daemon si ca exista o conexiune intre noi doi, atunci sunt terminata. La fel si el.

Iar la scoala noastra a venit un baiat nou, care are un secret. Stie ce s-a intamplat cu mine si ma poate ajuta, dar pentru asta trebuie sa-l mint pe Daemon si sa stau departe de el. De parca as putea! Caci, in ciuda ratiunii, simt ca ma indragostesc de Daemon. Rau de tot.

Dar apoi totul se schimba...

Am vazut pe cineva care nu ar trebui sa mai fie in viata. Si trebuie sa-i spun lui Daemon, chiar daca stiu ca nu va inceta sa caute pana ce nu va afla adevarul. Ce s-a intamplat cu fratele lui ? Cine l-a tradat?

Si ce vrea MA-ul de la ei - de la mine?

Nimeni nu este cine pare a fi.

Si nu toata lumea va supravietui minciunilor...

Gandurile mele: 

           Asa cum probabil ati sesizat din descriere, in acest volum apar cateva elemente de noutate. Pentru inceput, Blake Saunders, tip nou, cu alura de surfers, din California, Santa Monica. Nimic ciudat pana acum.

 ,,Tocmai cand se indrepta spre proiector, s-a deschis usa si a intrat un baiat, cu un tricou vintage cu Pac-Man, care arata demential. Clasa a inceput a murmure in timp ce baiatul s-a dus la domnul Garrison cu un bilet. 
    Era un elev nou, evident. Parul lui saten era ciufulit artistic ca si cum ar fi fost atent aranjat sa stea in felul ala. Arata bine, cu tenul bronzat si cu un zambet sigur pe el.''

           Dar cand acest tip devine ahtiat sa atraga atentia lui Katy lucrurile se schimba.

           Apoi, Katy incepe sa poata muta din loc obiecte fara voia ei, in special mobila, scaunele ,,se plimba'' prin casa, usa dormitorului se deschide de una singura atunci cand Katy ajunge in fata ei, carafa cu ceai se varsa in frigider si un pahar cade din dulap cand Katy doreste sa bea ceai. Atunci cand Blake se ofera sa o ajute cu aceste noi aptitudini Katy isi da seama ca Blake este ceea ce este si ea, un mutant.

            In acest volum se observa schimbari majore si in ceea ce priveste comportamentul si atitudinea lui Daemon. Acesta se schimba TOTAL. Devine dragut si romantic. 

 ,,Se simte un miros dulce si cunoscut. Tulburata, m-am intors sa ma uit. Nasul meu s-a lovit de un trandafir imens, de rosu aprins. Niste degete bronzate tineau tulpina verde a trandafirului. Am ridicat ochii.
   Daemon statea in fata mea, cu ochii sclipind ca niste paiete verzi. M-a batut usor cu trandafirul pe nas.''

 ,,Daemon incepuse sa-mi faca daruri. Intr-o zi mi-a adus o cafea cu aroma de dovleac - favorita mea - apoi joi mi-a adus un corn cu ou si bacon, plus o gogoasa glazurata, iar vineri un crin. Nu facea nimic sa-si ascunda intentiile.''

             Incepand din acest moment, actiunea cartii creste in intensitate, sunt desconspirate planuri marete, persoane despre care se credea a fi moarte se dovedesc a fi inca in viata.

            Mi-au placut la nebunie ultimele capitole ale acestui volum. Pot spune ca acesta din urma s-a dovedit a fi si  mai bun decat primul, insa am si cateva nelamuriri... Ce s-a intamplat cu Bethany? Dar cu fata cu parul blond din depozit ?

            Sper ca cel de-al treilea volum sa-mi clarifice si aceste nelamuriri. Astept traducerea acestuia cu sufletul la gura si sper, din nou, ca cel de-al treilea volum, Opal, sa fie si mai captivant. 

                                                      9.5/10

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

My story as a BOOK ADDICT! Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang