vineri, 17 aprilie 2015

Recenzie : Jennifer L. Armentrout - Obsidian (Lux , vol. 1)

        Descriere

        Inceputurile sunt intotdeauna dificile.
        Cand ne-am mutat in Virginia de vest, chiar inaintea ultimului meu an de liceu, ma resemnasem sa am de-a face cu accente ciudate, acces intermitent la internet si teribil de multa plictiseala… pana cand am dat cu ochii de vecinul meu sexy, inalt si cu ochii de un verde straniu. Lucrurile pareau deja sa mearga mai bine.

        Si pe urma a deschis gura. Daemon este enervant. Arogant. Imi vine sa-l omor. Nu ne intelegem deloc. Absolut deloc. Dar cand un strain ma ataca si Daemon efectiv face timpul sa incremeneasca doar cu o simpla miscare a mainii, ei bine, ceva… neasteptat se intampla.

        Vecinul meu extraterestru sexy a lasat o urma pe mine. Da, ati auzit bine. Extraterestru. Se pare ca Daemon si sora lui Dee au o galaxie de inamici care vor sa le fure abilitatile, iar atingerea lui Daemon ma face sa stralucesc asemenea luminilor din Las Vegas.
       Singurul fel in care pot ramane in viata in toata povestea asta este sa stau cat mai aproape de Daemon, pana cand amprenta vrajii extraterestre dispare de pe mine.
       Asta daca nu-l omor mai intai.



Recenzie:

        Totul incepe atunci cand Katy impreuna cu mama ei hotarasc sa se mute intr-un orasel izolat din West Virginia, la trei ani dupa moartea tatalui ei. Protagonista noastra, o bloggarita pasionata de lectura, in incercarea de a  se dezlipi pentru cateva momente de laptop-ul ei cel pretios si de a-si face noi prieteni se trezeste fata in fata cu misteriosul si arogantul ei vecin. Daca la prima vedere acesta reuseste sa o surprinda pe  Katy , reuseste acelasi lucru si dupa ce deschide gura. Daca initial acesta are harul de a o face pe Katy sa saliveze, imediat dupa ce cei doi incearca sa poarte o conversatie acesta se dovedeste a fi extraordinar de ostil si incapatanat. 

        Pe de alta parte,  cu Dee , sora lui Daemon, situatia sta altfel. In ciuda tuturor insistentelor lui Damon (insistente nejustificate fata de Katy) de a o tine pe sora lui departe de noua lor vecina deoarece ,,ea este altfel decat ei'' , cele doua reusesc sa se imprieteneasca, ba chiar devin cele mai bune prietene.

        Incepand de acum lucrurile iau o turnura total neasteptata iar cei doi , Daemon si Dee, se dovedesc a fi cu totul alte persoane decat cele care incearca sa para.
        Nu stiu daca ar trebui sa spun mai multe, cred ca ar fi mai bine sa ma abtin din a dezvalui subiectul cartii si sa va las pe voi sa descoperiti despre ce este vorba.

         Este prima carte de acest gen pe care o citesc. Pana acum am reusit sa ma mentin la distanta de cartile cu vampiri , varcolaci, vrajitoare etc , etc. Nu , aceasta nu este o carte despre vampiri si varcolaci. Dat fiind faptul ca sunt incepatoare in ceea ce priveste genul acesta de lectura nu o sa imi pot da cu parerea legat de originalitatea cartii dar pot spune ca mi-a placut la nebunie aceasta carte si am asteptat cu sufletul la gura aparitia celui de-al doilea volum. Nu am intrat inca in posesia lui, asa ca va mai dura ceva pana cand voi reveni cu o parere si despre acesta.
         Daca pana acum ceva vreme am fost de parere ca, cartile de acest gen ,,nu sunt pentru mine'' , Jennifer L. Armentrout a reusit sa ma faca sa-mi schimb parerea si intentionez sa incerc inca cateva astfel de carti.

         Revenind la subiect , daca initial actiunea lipsea , noul orasel al lui Katy parand a fi cel mai plictisitor oras pe care il putea alege , pe parcursul cartii veti avea cu siguranta parte de actiune inedita si palpitanta.

         Personajele principale...Uff  , unele dintre cele mai complexe personaje , cu caractere puternic individualizate si care in ciuda caracterelor diferite  reusesc sa formeze un cuplu. Paradoxal , nu?! De fapt , reusesc sa formeze cel mai superb cuplu , lucru care face din carte una palpitanta si irezistibila.






               “Beautiful face. Beautiful body. Horrible attitude. It as the holy trinity of hot boys.''
Jennifer L. Armentrout, Obsidian



               “Why are you such an ass?" The words came out before I could think twice.
               “Everyone has to excel at something, right?"
               "Well, you're doing a great job.” 
Jennifer L. Armentrout, Obsidian

                                                          8/10

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

My story as a BOOK ADDICT! Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang