joi, 16 aprilie 2015

An nou , viata noua !

             Aceasta este prima mea postare in cadrul acestui blog si sunt tare, tare emotionata. Sunt constienta ca inceputul va fi tare greu si mi-e asa de teama ca o sa fiu dezamagita incat aproape ca am renuntat de la aceste cateva prime cuvinte...ceea ce nu este tocmai bine.
            Am decis sa infiintez acest blog cu scopul de a vorbi despre carti , nu neaparat la modul de a publica recenzii ci de a descoperi teritoriile frumoase in care ne pot introduce cartile.
            Gata cu vorbaraia...cel putin deocamdata. :D Sper ca alaturi de cei care imi vor acorda o mica sansa,  sa reusesc sa fac mare , mare acest blog.    Xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

My story as a BOOK ADDICT! Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang