sâmbătă, 18 aprilie 2015

Marina Anderson - Scoala supunerii

Descriere:

            Daca ai devorat Fifty Shades, pregateste-te sa citesti Scoala supunerii. Un roman indecent despre emancipare sexuala si acceptare a propriului erotism.

            Natalie Bowen, o femeie de cariera din Londra, este invidiata de multa lume, insa viata ei personala e un dezastru. Barbatii nu pot sa se impace cu succesul ei, iar Natalie crede ca nu va gasi niciodata fericirea adevarata. Cand aude despre o scoala exclusivista de weekend numita Paradisul, un loc unde vizitatorii sunt initiati in placeri pe care nu si le-ar fi imaginat niciodata, Natalie e socata de idee - totusi nu reuseste sa-si infranga dorinta de a afla mai multe. Asadar, decide ca e timpul sa-si alunge temerile. Ajunsa la Paradis, il cunoaste pe enigmaticul si disciplinatul Simon, un barbat obisnuit sa obtina tot ce vrea.

            „Dupa doar un singur weekend devenise dependenta de placerile pe care invatase sa le savureze aici, in acest asezamant foarte special. Daca cineva i-ar fi spus cat de erotic i s-ar parea sa fie fortata sa se supuna, sa devina obedienta, i-ar fi ras in nas. In toate relatiile, ea detinuse controlul si asa ii placea sa fie. Dar experienta ei la Paradis o schimbase complet... “.



Pareri:



        Am citit aceasta carte acum ceva timp, insa nu m-am putut abtine si am decis sa incerc sa scriu cate ceva si despre ea. Sa vedem ce-o sa iasa!

        Daca controversata si asa mult discutata carte ,,Fifty Shades of Grey'' mi-a placut dincolo de limitele posibilului, tinand cont insa ca nu este decat pura fictiune si o carte scrisa intr-o maniera destul de relaxata, adica fara cine stie ce asteptari de capodopera literara,  aceasta carte a reusit sa ma contrarieze intr-o maniera ciudata si sa ma indispuna prin finalul deschis.

        In incipitul cartii , autoarea ne-o prezinta pe protagonista noastra , Natalie Bowman, detinatoarea unei reviste pentru femei si prietena lui Jan Pearson, director de distributie si clienta fidela al Paradisului, ,,o distractie de weekend''.


        In ciuda faptului ca Paradisul avea niste reguli stricte , Natalie reuseste sa obtina de la prietena ei cateva informatii  cu privire la aceasta ,,scoala'' , aceste informatii chiar vagi fiind reusesc sa o tenteze pe Natalie sa se angreneze si ea in aceasta activitate.

         Ajunsa la Paradis, Natalie il intalneste pe antrenorul ei Simon Ellis, inalt, frumos, sexy, ziarist de meserie, cel ce o va initia in aceasta ,,arta''. In contradictie cu regulile ce interziceau ca intre instructor si elev sa se creeze anumite complicatii sentimentale, intre Natalie si Simon se leaga o anumita ,,chimie'' pe care cei doi incearca sa si-o tina in frau pana la incheierea cursurilor.

         Daca la inceputul cursurilor Natalie era hotarata sa spuna ,,nu'' la orice i-ar fi cerut instructorul ei deoarece Natalie era obsedata sa detina controlul, lucru care displacea  barbatilor din viata ei, aceasta avand parte doar de esecuri in plan sentimental, spre sfarsitul cursurilor Natalie invata sa se supuna la randul ei altor barbati, unor straini. Are parte de tot felul experiente descoperind placeri nebanuite, astfel incat dupa o perioada incepe chiar sa-i placa sa fie dominata. Ceea ce mi-a displacut putin, probabil punandu-ma in locul personajului  si din mandrie, orgoliu (inca nu stiu explicatia exacta), au fost acele mici pedepse la care era supusa Natalie si pe care trebuia sa le execute atunci cand incalca vreo regula sau nu se supunea in totalitate. Am intentionat de cateva ori sa abandonez cartea...

         Un alt lucru ce nu m-a multumit pe deplin a fost finalul. Dupa parerea mea a fost ca-n tren si trenu-n gara. Probabil ca dupa cum au evoluat lucrurile ma asteptam la un final ceva mai cu subinteles, poate ma asteptam la ceva mai mult romantism, poate ca Natalie sa se casatoreasca cu Simon. Nu-mi inteleg aceasta stare deoarece toate acele finaluri prototip, in care persanajul principal feminin ramane insarcinata si se casatoreste cu personajul principal masculin ma plictisesc teribil. Insa nici situatia de fata nu-mi convine pe deplin.

         Recomand celor ce sunt in cautare de erotism si nu au citit inca aceasta carte sa nu se lase influentati de ceea ce am scris eu mai sus, este pur opinia mea, poate ceilalti privesc altfel lucrurile, poate nu digeram eu cum trebuie subiectul, poate nu era total pe gustul meu.

         

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

My story as a BOOK ADDICT! Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang